sâmbătă, 5 aprilie 2008

Ce mai summit, ce mai zbucium

Ieri a fost ultima zi a summit-ului NATO de la Bucureşti. Şi ce mai summit a fost: cu transmisii live de peste tot, interviuri, conferinţe de presă, cuvântări, discursuri, întâlniri bilaterale şi multilaterale, dineuri, preşedinţi, premieri, coloane oficiale, culoar unic, circulaţie îngreunată, câini comunitari, poliţişti (fără burtă), sepepişti, agenţi CIA, manifestanţi, fătuci şi câte şi mai câte. Au fost câteva eşecuri, unele dintre ele din cauza organizării, altele de ordin diplomatic, dar trebuie să menţionez că au fost şi câteva "succesuri", cum ar fi primirea invitaţiei de aderare de către Albania şi Croaţia, sau venirea preşedintelui Putin pentru un dialog cu statele membre NATO.

Una peste alta, România şi-a făcut publicitate, deşi aceasta a costat 26 de milioane de euro, iar summit-ul a arătat că ţara noastră nu mai este un punct aşa de mic pe harta lumii.

2 comentarii:

grigbancila spunea...

Ce mai dom-le NATO!
nu a fost un succes...a fost o idee proasta a lui Basescu de a face gafe.

Daca era altcineva la guvernare ar fi respectat macar protocolul.......

aste e ROMANICA!
Vai de noi, ar trebui sa facem o schimbare, schimbarea schimbarii pe care am facut in 2004...m-am lamurit de guvernarea alinatei ADDDDD incat as da orice sa imi iau inapoi votul din 2004 si sa il las pe cel din 2000.......adica stiti vorba aia:

rau cu rau, dar mai rau fara rau.........

tot eu!

Grig

Anonim spunea...

Mie stiti ce nu mi-a placut la summit-ul asta, prea multa securitate, care nu este in consonanta cu principiul de baza al NATO, acela de organizatie politico-militara defensiva. Pai si atunci de cine sa-i fie frica cuiva care nu are nimic cu nimenea ?! Sa fim seriosi, se abuzeaza mult prea mult cu termenul "terorism/terorist", o sa ajungem sa spunem cand cineva va da un "vant" intr-o colectivitate, ala nu eu, celalalt nu eu, s.a.m.d. si in final sa spunem raspicat ca a fost un terorist care s-a basi.... cat. Ar fi multe de spus pe tema asta dar ma opresc aici, ca supar....

Referitor la gafele Presedintelui Basescu, acestea sunt de notorietate si au devenit familiare, adica au intrat in cotidian. Eu am mai spus-o si pe alte bloguri si forumuri, mai cunoaste cineva vreun sef de stat (premier/presedinte, monarh) in Europa sau pe mapamond care sa se comporte aidoma acestui ins, adica sa arunce numai gogorite, sa calatoreasca singur in masina personala, sa dea fuga la un pod (de piatra) luat de apa, la un munte pravalit si sa faca spectacol santieresc ?!
Eu unul nu l-am votat si cel putin din acest punct de vedere ma simt curat. Pentru cei care l-au votat pe BASESCU a fost MAREA PACALEALA.