miercuri, 2 aprilie 2008

Câinii latră, uliţele rămân

Bună ziua Bucureşti, oriunde te-ai afla! Dacă în artă singurul lucru imoral este lipsa de talent, se pare că în politică, şi mai cu seamă în coordonarea activităţii administrative, singurul lucru imoral este lipsa de bun simţ şi dispreţul faţă de cetăţean.

Iată cum trăiesc cetăţenii care locuiesc pe străzile Intrarea Manuscrisului şi Vălenii de Munte din sectorul 1 al capitalei. Fotografia arată clar că asfaltarea s-a oprit chiar acolo unde începe strada. Este inutil să mai vorbesc despre canalizare, gaze şi apă curentă, căci întâlnim aceeaşi situaţie ca şi la Intrarea Tarafului pe care am pomenit-o săptămâna trecută.

2 comentarii:

vivianc spunea...

Superrrrrr tareeee!
asa ceva nu am mai vazut, o strada sau ma rog o intrare, asfaltata pe sfert!
am verificat si eu sa vad daca nu e falsa! am aflat ca nu este desi in hartogaraiele primariei actuale de sector se zice ca strada este asfaltata...au uitat insa si de intrarea strazii ....

Domnule Tudorache este bine sa mergeti pe strazi si sa faceti poze la ce nu a facut actualul primar desi a promis si chiar sa le comunicati cetatenilor, deoarece acestia saracii sunt intoxicati de minciuni portocalii si nu mai au timp sa judece drept...
apropos, am auzit ca primarul in functie pnl si -a mai luat pe legea 10 cateva casi in sectorul 1 si altii nu au unde dormi...!

faceti dreptate mai repede!
Da-ti-l afara din Primaria aia mai repede.......ca nu mai suportam, si-a batut joc de cetatenii sectorului 1!

Anonim spunea...

Nu credeam ca mergeti pe jos, dar acum va cred! Dc stiam ca veti la mine pe strada stateam acasa, dar va-ti vazut cu ai mei parinti, au spus ca sunteti asa ok, dc este asa si numa mint, merg la vot pt prima oara si am sa votez cu dv!!
Bafta dl viitor primar!