duminică, 27 aprilie 2008

Lumina lumii

Doresc ca în acest an Hristos sa învie în inima şi în viaţa dumneavoastră. Să aveţi parte de pace, bucurie şi tărie să spuneţi şi altora că Hristos a înviat. Dumnezeu să vă dea un curcubeu la fiecare furtună, un zâmbet la fiecare lacrimă, o binecuvântare la fiecare pas, o promisiune la fiecare grijă şi un răspuns la fiecare întrebare! Mântuitorul a avut o cruce de lemn şi o inimă de aur. Azi mulţi vrem cruci de aur şi avem inimi de lemn. Fie ca în clipa vestirii învierii celui fără de moarte, să renască şi puterea noastră de a iubi şi a ierta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a-nviat!

Bine ca unii dintre politicieni se mai gandeste si la zilele cu semnficatie reliogioasa..pana acum nu prea am mai vazut blogger asa activ in toate domeniile.....cred ca a inceput sa va placa in lumea internetului/.....

aste e de bine, multumim pentru cuvintele frumoase si ASA SA VA AJUTE DUMNEZEU!

Aryana

Anonim spunea...

Asa e, Aryana, bine ca se gandeste politicienii :))
Adevarat a-nviat!

Anonim spunea...

Frumos si curat mesajul d-voastra de sfintele sarbatori.
V-am vazut prin oras (in sectorul 1) pe bannere-panouri si sunteti la fel de frumos si curat ca mesajul la care am facut referire. Ce sa mai comentez, sunteti un BILL CLINTON al Sectorului 1. FELICITARI PENTRU MESAJ SI SUCCES IN ALEGERI !

P.S. L-am vazut si pe d-l A. Chiliman pe un panou cu un zambet cam necontrolat si sfidator as zice, exact precum GEORGE "dabliu" BUSH, cand americanii il huiduie desi ii apare o grimasa pe fata el zambeste artificial si desantat.
L-am vazut aseara si pe MURGEANU pe TV, dincolo de faptul ca zici ca-i URSUL POLAR FRAM, parerea mea este ca e nevinovat saracu, vorbeste intr-una si nu spune nimic. O fi un bun executant ca Vice al lui Videanu, dar este un prost manager administrativ, cel putin teoretic dupa cum vorbeste.
Parerea mea! Scuze daca am deranjat pe cineva.

Anonim spunea...

Sa nu uitati cand ajungeti primar sa ne tineti la curent cu tot de este in primarie pe blog!!!
Ar fi interesant un asa primar!!!
Un student!

Anonim spunea...

De ce a fost oprit oprit bog-ul? Era foarte interesant!
Ce parere aveti de rezultatele din sondaje: probabil ca PSD-ul a gresit ca nu l-a ales candidat la primarie pe Oprescu din partea PSD! Oricum, din cite am vazut la tv, sunteti un apropiat al dinsului! Pina la urma il primiti inapoi in PSD?
Si inca ceva: ar fi util sa ne comunicati pe blog cind mai apareti la TV...