marți, 22 aprilie 2008

Sorin Oprescu a demisionat din partid

Ieri de dimineaţă am primit vizita lui Sorin Oprescu la sediul organizaţiei Sector 1. În spatele lui, bineînţeles, erau reprezentanţii presei. Am sperat că Sorin Oprescu nu va face acest pas mai cu seamă că face parte din zona politicienilor care au demonstrat că au coloană vertebrală. Demisia este opţiunea domniei sale, trebuie să o respectăm, fie că suntem sau nu de acord.

În secţiile de votare voi reprezenta interesele lui Cristian Diaconescu, reprezentantul PSD, dar voi fi atent ca Sorin Oprescu să nu aibă probleme. Ştiţi că el a spus în 2000 că a fost furat în secţia de votare. Vreau să fie un scrutin corect pentru toţi candidaţii. Eu doresc ca în turul doi să intre Cristian Diaconescu pe care îl voi vota fiind reprezentantul PSD. Cristian Diaconescu reprezintă noua generaţie de politicieni iar capitala are nevoie după 18 ani de un primar european. Sper că cetăţenii acestui sector vor acorda încrederea lor pentru PSD. Am încrederea că imediat după turul întâi PSD va câştiga alegerile. În ceea ce îl priveşte pe Sorin Oprescu, acesta mi-a spus că va hotârî după 15 iunie dacă se va întoarce în PSD.

Domnia sa a căutat o altă soluţie, eventual o autosuspendare, însă statutul partidului nu prevede nimic în acest sens. I-am spus că sper să se întoarcă în organizaţia PSD Sector 1 după 15 iunie, indiferent de rezultatul alegerilor.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt de acord cu d-voastra d-le Tudorache, intr-adevar d-l Diaconescu este un tanar deosebit, dar cred ca mult mai potrivit ar fi fost Sorin Oprescu candidatul PSD la Capitala. Si aceasta viziune-optiune nu este numai a mea, ci a multor bucuresteni pe care ii auzi discutand pe la serviciu, prin piete/parcuri, prin mijloacele de transport in comun, etc. Oare Mircea Geoana si cu primarul care este Marean in ce capitala sau pe ce planeta or fi traind de nu au auzit aceleasi lucruri ca mine si ca multi altii ? Pacat de un asa partid cu o asa conducere centrala si la capitala ! Va doresc succes chiar daca eu la capitala votez cu.... cine trebuie.

Anonim spunea...

Mda, suna a compunere de copil de clasa a 7-a. Eu as schimba radical stilul, dar e de apreciat pozitia fata de Oprescu.

Anonim spunea...

ce spune psd-ul acuma ca oprescu defileaza in sondaje??, mai il aduceti dupa 16 iunie in partid!,parca asa spuneati.. nu..

Anonim spunea...

Nu va vreau primar!!!!!!!!!!!
Am auzit tot felul de lucruri despre dv!!!!