marți, 8 aprilie 2008

Numai ingnorantul urăşte arta

Au mai trecut 4 ani în care nu s-a făcut nimic pentru cultură. A mai trecut un mandat al unui primar care a promis multe lucruri şi care, din păcate a realizat mult prea puţine.

Cei dintre noi care mai păşim în teatre, găsim acum prăfuite clădiri ce odinioară împodobeau cu succes peisajul urban al Bucureştilor. Teatrul Masca din Bucureştii Noi nu mai găzduieşte spectacole de ani buni deoarece clădirea nu mai permite acest lucru, ea fiind lăsată în paragină. Vina aparţine şi de această dată primarului sectorului 1, iar în acest caz şi ministrului culturii sub patronajul căruia se află sălile de spectacol ale României.

Astfel a ajuns Teatrul Masca, să poarte o mască a dispreţului şi a uitării.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Desemnarea lui Cristian Diaconescu a fost un pas inainte pentru PSD. Are potential sa-l bata si pe Blaga si pe Orban. Dar pentru asta nu e nevoie doar de declaratii de sprijin, de vorbe fara acoperire, ci de o munca de constructie dupa toate regulile metodicii. Cu profesionisti care stiu sa utilizeze simbolurile ideologice. Pe Negoita e mai greu sa-l invinga cineva, dar daca va avea un contra-candidat de calibru greu, superior lui Negoita si care va intra in turul 2, va fi un sprijin chiar si pentru Diaconescu. La sect. 2, 5 si chiar 4, Ontanu, Vanghele si Mihalache vor cistiga din primul tur. Miza reusitei lui Diaconescu ( chiar daca la nivel national PSD va inregistra un scor mai slab decit in 2004 ) are bataie lunga. Va influenta cistigarea alegerilor parlamentare din toamna de catre PSD.

Anonim spunea...

Pentru candidatul PSD la sectorul 1, oricare ar fi el, conteaza rezultatul obtinut de Diaconescu la Capitala. Daca in turul 2 intra Orban, Chiliman va cistiga automat cel de-al doilea mandat. Daca nu, se joaca pina in ultimul minut.

aryanam76 spunea...

Buna seara,

sunt Ariana si salut intrarea dumneavaostra in cursa electorala.

Va urez mult succes si va asigur de votul meu si al familiei mele.

PSD -ul ramane alaturi de oameni.
V-am vazut pe strada mea canmd ati venit sa va prezentati dar nu am avut curajul sa va spun in fata ceea ce gandesc.Acum v-am gasit pe blog si m-am bucurat..........speram sa mai veniti pe strada noastra macar o data....
va asteptam!

Aryana

Anonim spunea...

Buna ziua
Sunt fericita ca am reusit sa va intalnesc, mai ales la mine in cartier.Am luat de la dvs. ieri la teastrul MASCA un autograf!!!
Bafta duminica!
Andreea Soim

Anonim spunea...

Iar sunteti prost informat(sau poate vreti sa ne dezinformati pe noi!). Cladirea din Bucurestii Noi este in paragina, aveti dreptate, dar teatrul Masca este mai infloritor ca niciodata: sediul se afla la Lujerului, iar spectacolele sunt destul de dese. So...praful si parangina au fost sterse de mult!